piątek, 30 maja 2014

Suche oczy? Tak na wstępie...


Jestem Aneta. Mam 34 lata. Na tym blogu będę chciała dzielić się z Wami swoją wiedzą na temat bardzo popularny w dzisiejszej cywilizacji, tj. zespół suchych oczu. Pewnie myślicie – mnie to nie tyczy – otóż tyczy. Naturalna zdolność oczu do nawilżania się łzami, zmniejsza się wraz z wiekiem, dochodzi do tego komputer i długie przesiadywanie przed nim, klimatyzacja, zanieczyszczenie itd. I tak nie dbając o nie, możemy nabawić się na przyszłość różnych dolegliwości. Dlatego bardzo ważne jest ich nawilżanie. Jak? Śledźcie mój blog, będę o tym pisała.

Borykam się z dolegliwością „suchego oka” już od ponad 20 lat. Dlatego moja wiedza, na podstawie własnych doświadczeń, nauki, eksperymentowania, porad lekarskich, itd. jest bardzo duża. Do tej pory służyłam nią lekarzom na klinice okulistyki, teraz chcę tymi opiniami dzielić się z Wami. Przetestowałam wiele kropli, maści, żeli i innych wspomagaczy, stosowałam różne metody łagodzenia – jest tego wszystkiego wiele. Uporządkuję Wam tę wiedzę. Pamiętajcie o oczy trzeba dbać, tak jak np. dbamy o zęby. Lepiej zapobiegać, niż leczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...