piątek, 9 października 2015

Demoxoft Clean i OmiVis Ophthalmic Wet Wipes chusteczki do skóry powiek - recenzja


Demoxoft Clean

Opakowanie: 20 sztuk

Cena: ok. 28 zł

Polecane przy świądzie i podrażnieniu powiek. Usuwają zanieczyszczenia i wydzieliny na brzegach powiek, ponadto nawilżają i łagodzą stany zapalne.



OmiVis Ophthalmic Wet Wipe

Opakowanie: 20 sztuk

Cena: brak danych

Zalecane również dla dzieci. Zgodne z pH oczu. Odpowiednie przy stanach zapalnych powiek lub alergii oczu. Mogą służyć do usuwania makijażu. Mogą być używane z soczewkami kontaktowymi. Bez alkoholu.







Stosowanie: po wyjęciu chusteczki z saszetki, delikatnie przecieramy powiekę usuwając wszelkie zanieczyszczenia i wydzieliny. Zaleca się używanie osobnej chusteczki do każdego oka.

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam chusteczki dwóch firm: Ofta i Omisan, które niedawno wpadły mi w ręce. Pierwsze Demoxoft Clean są dostępne w naszym kraju, można je nabyć bez problemu, natomiast drugie Ophthalmic Wet Wipes są praktycznie niemożliwe do kupienia. Ale mimo to, przedstawię i je. Obydwie idealne na rano, do usuwania wydzielin, zwłaszcza przy dysfunkcji gruczołów Meiboma. Już niejednokrotnie przekonałam się, że przetarcie nimi powiek sprawia, że zaczerwienienia i podrażnienia oczu znikają i świetnie uzupełniają krople nawilżające, ułatwiając im działanie. Łagodzą, oczyszczają, koją i przynoszą ulgę. Są bardzo dobre.

Demoxoft Clean lub Ophthalmic Wet Wipes stosuję rano. Chusteczki powinny być używane osobno do każdego oka, ale że są duże, przedzieram jedną na pół i każda połówka wystarcza na jedno oko. Chusteczki nie wymagają spłukiwania. Następnie kropię oczy kroplami nawilżającymi. Chusteczki są wygodne w użyciu, mają dobrą strukturę, zwłaszcza Ophthalmic Wet Wipes (chropowata z małymi otworkami). Pakowane w pojedyncze saszetki, fajnie sprawdzą się w podróży. Są nasączone odpowiednią ilością płynu - nie za dużo (nie grozi dostaniem się do oka) i nie za mało. Nie podrażniają moich bardzo wrażliwych oczu, wręcz przeciwnie, miałam okazję przetestować na oczach ze stanem zapalnym - bardzo pomogły. Nie stosowałam na powiekach z makijażem (Ophthalmic Wet Wipes), nie wiem czy skutecznie usuwają kosmetyki, po prostu szkoda mi przeznaczać je na demakijaż. Są zbyt dobre w higienie powiek, zbyt dobrze sprawdzają się przy porannej pielęgnacji, czego efektem są oczy w idealnym stanie przez cały dzień. Dodam, że odczuwam mniejszą potrzebę nawilżania oczu kroplami przez cały dzień.

Czy znacie te chusteczki? Ja poznałam je całkiem niedawno. Brak informacji i brak reklamy sprawiły, że dopiero, gdy wpadły w moje ręce, miałam okazję dowiedzieć się o nich. Używaliście je? Opiszcie w komentarzach jak sprawdziły się na Waszych oczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...